bruce goldsmith design

Uprząż - SNUG

DLA KOGO?

Przeloty, szkolenie, trening, akrobacja, szybowania, loty biwakowe, zloty - jeśli chodzi o swobodne latanie, uprząż SNUG jest zbudowana tak, by mogła spełnić wymagania całemu spektrum dyscyplin paralotniowych. Przepuszczona przez ostrą kontrolę naszych pilotów testowych, SNUG dowiódł, że jest trwałą, wygodną i bardzo bezpieczną uprzężą. Bruce uwielbia w niej robić przeloty, Anthony akrobacje, a Tyr bierze ją na zabawy na wydmach. Jeśli chcesz mieć tylko jedną uprzaż w swoim zestawie do latania - to powinna być właśnie ta!

KOLORYSTYKA

Opis

Zoptymalizowana pod kątem uniwersalności i komfortu, SNUG to pierwszorzędna rekreacyjna uprząż, wyposażona w pół-krzyżowy system taśm, w nasz EASY EXIT - łatwo wyzwalalny system ratunkowy,  dopracowany aerodynamiczny kształt, 18 cm protektor piankowy i nowe żywe schematy kolorystyczne. Ważący zaledwie 3,2 - 3,5 kg SNUG jest lekką, certyfikowaną według norm EN uprzężą, która sprawuje się naprawdę dobrze.

UWAGI BRUCE'A

Zawsze chciałem uprzęży, której nie czuję. Na poczatku uprzęże dzieliły się na dwie kategorie: standardowe uprzęże i uprzęże ABS lub z taśmami krzyżowymi. Standardowa uprząż łączyła pilota prawie bezpośrednio do taśm nośnych skrzydła, co sprawiało, że były one bardzo niestabilne i zbyt ostre dla okazjonalnych pilotów. Z koleji uprząż z pełnymi taśmami krzyżowymi były zbyt ograniczające. Piloci nie byli w stanie wyczuć w nich nadchodzącego podwinięcia. SNUG jest moią idealną równowagą, z pół-krzyżowym systemem taśm czuję się scalony ze skrzydłem, jednak na tyle stabilnie, aby móc się odprężyć.

Dane Techniczne

SNUG

S

M

L

 
Wzrost pilota 150-170 160-185 175-200 cm 
Szerokość deski 32,5 34,9 37,0 cm
Głębokość deski 34,5 36,8 39,0 cm
Wysokość punktu podwieszenia 40 45 48 cm
Zakres taśm piersiowych 38-43 40-46 43-49 cm
Waga uprzęży 3,2 3,3 3,5 kg
Certyfikat EN/LTF

Cechy konstrukcyjne

System pół-krzyżowych taśm pozwala pilotowi zaciągnięcie lub odpuszczenie taśmy piersiowej, a tym samym pozwala na regulowanie ilości informacji przekazywanych przez skrzydło i zachowanie kontroli nad uprzężą.

snug brace

Certyfikowany według norm EN piankowy protektor zabezpiecza plecy przed nieszczęściem podczas startu i w powietrzu.
snug protection
EASY EXIT - system wyzwalania spadochronu ratunkowego, który zapewnia niezawodne wyzwolenie. Jest on starannie schowany pod siedzeniem uprzęży. 
snug exit
Panele tkaniny zostały wycięte laserem CNC, a szwy zostały uszczelnione.
snug laser
Aerodynamiczna trójwymiarowa powłoka, odporna na ścieranie, wykonana z trwałego nylonu powlekanego poliuretanem.
snug 3d
Głębokie boczne kieszenie, na kanapki, instrumenty i inne niezbędne podczas lotu rzeczy.
snug pockets
Wykonana z tkaniny Cordura 500D wzmocnienie dolnej części uprzęży. Szczególnie przydatne przy niezbyt udanym lądowaniu w terenie przygodnym.
snug guard
Zastosowano bloczki Ronstan z kulkowymi łożyskami, które dają płynność działania systemu przyśpieszacza (Speed).
snug smooth
Mocne i lekkie aluminiowe karabińczyki Edelrid o wytrzymałosći 22kN.
snug karabiners
Opatentowane klamry AustriAlpin COBRA™ o wytrzymałości 18 kN, które w łatwy i wygodny sposób da się zapiąć i odpiąć.
snug buckles
Uprząż zaprojektowana tak, by piloci o różnych gabarytach mogli ją bez problemu pod siebie wyregulować. Uprząż ma 25 cm zakresu regulacji taśm barkowych i 10 cm regulacji obrotowej.
snug adjustable

Materiały

BGD w swoim sprzęcie stosuje wyłącznie najlepsze, najwyższej jakości materiały.

 

Warstwa zewnętrzna: Nylonowa tkanina rip-stop 210D Dominico - Południowa Korea
Sekcja dolna: Cordura 500D - Niemcy
Karabińczyki: EDELRID - Niemcy
Bloczki: Ronstan - USA
Klamry: AustriAlpin COBRA - Austria
Taśmy: Mouka Tisnov - Czechy
Zamki: YKK - Japonia
Wypełnienie protektora: Vita - Polska